Öka Föreningens Intäkter under Vinterhalvåret: En Guide till Folkspels Lotter

Vintern är på intågande med sina kalla och mörka månader, men detta betyder inte att föreningslivet går i ide. Tvärtom är det en utmärkt period för föreningar och lag att förstärka sin kassa genom kreativa och effektiva insamlingsmetoder. Folkspel erbjuder flera attraktiva lotter som kan hjälpa er förening att generera viktiga intäkter även under vintern. Här är några tips på hur ni kan utnyttja Folkspels lotter för att stödja er verksamhet.

Sälj BingoLottos Uppesittarkvällslotter

BingoLottos Uppesittarkväll har blivit en älskad tradition som markerar starten på julen, och lotterna till detta evenemang är mycket populära. Genom att sälja dessa lotter kan er förening eller ert lag tjäna 38 kronor för varje såld lott. Tack vare möjligheten att sälja lotterna digitalt genom en unik föreningslänk, kan ni enkelt sprida ordet och sälja lotter utan att behöva lämna hemmets värme.

Marknadsför BingoLottos Julkalender

När julen närmar sig blir BingoLottos Julkalender ett eftertraktat objekt. Denna skraplott med 24 luckor ger köpare chansen att vinna upp till en miljon kronor. Detta är inte bara en spännande produkt för era potentiella köpare, utan varje såld kalender genererar också 50 kronor till er förening. Att sälja dessa kalendrar kan vara ett roligt sätt för laget att komma samman, kanske genom att arrangera en försäljning vid lokala julmarknader eller evenemang.

Sälj Sverigelotten med Julmotiv

Sverigelotten, en av Sveriges mest populära skraplotter, klär sig i julskrud och blir ännu mer lockande under julperioden. Denna speciella version erbjuder en extra chans att vinna en miljon kronor direkt vid skrapning. Precis som med de andra produkterna kan Sverigelotten säljas digitalt via er föreningslänk, vilket gör det enkelt att öka intäkterna utan krångel.

Det unika med Folkspels lotter är att allt överskott går direkt tillbaka till föreningslivet. Detta innebär att när ni säljer dessa lotter, bidrar ni inte bara till er egen förenings kassa utan även till den bredare föreningsvärlden i Sverige.

Genom att sälja Folkspels lotter under vinterhalvåret kan er förening dra nytta av säsongens festligheter för att stärka er ekonomi. Det är ett enkelt och effektivt sätt att engagera både medlemmar och lokalsamhället, samtidigt som ni bidrar till en god sak. Med rätt strategi och engagemang kan denna period bli lika lönsam, om inte mer, än de varmare månaderna. Lycka till med er försäljning och låt vintern bli en tid av framgång för er förening!

No comments yet. Why don’t you start the discussion?