Tjäna Pengar Till Klassen Eller Laget Med Miljövänliga Produkter

Behöver din klass eller ditt lag extra pengar? Då är försäljning av miljövänliga tandborstar och tandtrådsbyglar från det svenska märket TePe ett utmärkt val. Inte nog med att dessa produkter är av högsta kvalitet och miljövänliga, de är också prisvärda och efterfrågade av alla, vilket gör dem lättsålda. Dessutom har vi ett samarbete med Olivprinsen, som erbjuder möjligheten att sälja prisbelönt olivolja. Läs vidare för att upptäcka hur enkelt och givande det kan vara att tjäna pengar till er förening.

Sälj Miljövänliga Tandborstar och Tandtrådsbyglar

Alla behöver en tandborste, vilket gör denna produkt perfekt att sälja. Våra tandborstar och tandtrådsbyglar kommer från TePe, ett välkänt svenskt märke kända för sin höga kvalitet och miljövänliga produktion. Att erbjuda produkter som inte bara är praktiska utan också bidrar till en hållbar miljö, gör försäljningen ännu mer meningsfull.

Två Sätt att Sälja På

Alt 1: Direkt Försäljning

Starta med att kontakta oss och göra er beställning. När produkterna är mottagna kan ni börja sälja direkt. Ni har 60 dagar på er att sälja ut produkterna, och osålda förpackningar kan returneras mot endast returfraktkostnaden. Efter försäljningsperioden behåller ni er vinst.

Alt 2: Försäljning Med Beställningslistor

Börja med att beställa säljmaterial från oss. Ta sedan upp beställningar med hjälp av beställningslistorna, sammanställ er försäljning och meddela oss. Vi skickar produkterna till er för leverans till kunderna, där ni tar betalt och till sist behåller ni er vinst.

Produkter Att Sälja

Tandborstar

Sälj 3-pack tandborstar från TePe, tillgängliga i modellerna Regular och Compact. Compact-modellen är särskilt lämplig för barn och ungdomar med sitt mindre borsthuvud.

Tandtrådsbyglar

För extra inkomster, sälj även Mini Flosser tandtrådsbyglar, miljövänliga och tillverkade i Sverige av TePe. Dessa säljs i 36-pack.

Tjäna Pengar Med Olivprinsen

Utöver tandborstar och tandtrådsbyglar, erbjuder vi även möjligheten att sälja prisbelönt olivolja från Olivprinsen, ett spännande alternativ för de som vill bredda sitt försäljningssortiment.

Så Mycket Tjänar Ni

För varje såld 3-pack tandborstar tjänar ni 25 kr och för varje såld förpackning tandtrådsbyglar tjänar ni 20 kr. Detta ger er ett utmärkt tillfälle att på ett meningsfullt sätt bidra till klasskassan eller lagkassan.

Att sälja TePes miljövänliga tandvårdsprodukter eller Olivprinsens olivolja är inte bara ett effektivt sätt att tjäna pengar till er klass eller ert lag, det är också ett sätt att bidra till en mer hållbar värld. Starta er försäljning idag och upplev hur enkelt och givande det kan vara att stödja er verksamhet samtidigt som ni gör en positiv insats för miljön.

No comments yet. Why don’t you start the discussion?